Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bibix club

  • Maureen

    Hallo,

    Sinds 1 week krijg ik ook sms-jes was Bibibix club. Ik had er niog nooit van gehoord, tot vorige week dus. Hoe kom ik hier van af???? stop alle naar 2727 werkt bij mij niet; ik krijg dan een foutmelding. Ik hoor graag hoe ik er van af kan komen.

    Groetjes,

  • Sven

    Zijn het marketing-sms'jes? (reclame)

    of heb je echte en dienst aangevraagd?

    Bij de eerste kun je weinig doen behalve vriendelijk verzoeken te stoppen. Als het het 2e is, mag je ze voor de rechter slepen als je alles goed doet!

  • JoOhn!

    _______________________________

    Om BibibixClub SMS afzeggen:

    SMS ‘STOP ALLE’, met HOOFDLETTERS en ZONDER DE AANHALINGSTEKENS naar 2727. Als het goed is, stopt het dan!

    Stopt het niet?? : Download de ringtones die in het PUSH bericht staan niet.

    Zo word je misschien automatisch uit het Bibibixclub bestand verwijderd.

    ______________________________

    - Minder geld, voor meer mobile content?? :

    _______________________________

    - Ringtones

    - Real, Poly, Mono, Fun, True en je eigen naam!

    - Wallpapers

    - Animated, Minimovies, Mobile Wallpapers

    - SMSjes

    - BlingBling Blink SMS!

    - Games

    - Java / Sun, J2ME

    _______________________________

    GoedkoopsteRealtones.nl

    www.goedkoopsterealtones.nl

    http://www.goedkoopsterealtones.nl

    GoedkoopsteRealtones.nl > Alles wat je zoekt!

  • sien

    Ik wil graag dat jullie stoppen met sms versturen naar mijn mobielnr.

    0645277619

    m.vr.gr.

    S.Latupeirissa

  • g,

    probeer er snel af te komen, elk berichtje dat je van ze ontvangt kost je €1,50!!

    (ik had het zelfde probleem als jij, alleen als het goed is ben ik er nu van af (ik heb STOP ALLE naar 2727 gesmst en kreeg bericht terug) ook kun je nog een mail sturen naar HELP@bibibix.nl met een klacht (volgens mijn profider)

  • w.van slingerland

    ik wil ook van bibibix af alleen stop helpt bij mij ook niet en hoe kommen ze aan mijn nummer ook zo raar graag hoor ik hoe ik er van af kom want ik ben hier niet vangedient

  • w.van slingerland

    ik heb nu in hoofd letters STOP ALLE naar 2727 gestuurt ik ben ernu vanaf dit is de oplossing voor alle gedupeerde

    met vriendelijkegroet w.v.s

  • Ellen

    IK heb Vrijdagavond 28 December een smsje gestuurd met de tekst STOP ALLE in hoofdletters naar 2727 ik kreeg een smsje terug dat ze het jammer vonden dat ik geen lid meer wilde zijn helaas kreeg ik gister 31 December weer een smsje!!

    Wat moet ik in godsnaam doen!!!

  • Ellen

    Ik heb een mailtje gestuurd naar help@bibibix.nl op aanraden van mijn provider.

    Ik kreeg vrij snel een mailtje terug.

    De dienst 2727 is toch korrekt stopgezet op 28 December het smsje van 31 December was een reclame smsje en koste niets.

    Pff gelukkig zo begint het nieuwe jaar goed!!

  • melinda

    Heb al meerdere malen help@bibibix.nl proberen te mailen, maar pagina bestaat niet meer of is het internet adres gewijzigd per 01-01-08 ??