Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

realtones downloaden help!!!

  • lara

    Hallo,

    Vraagje: realtone aangevraagd via een site en ontvangen. Nu wil ik deze downloaden via wap..dit lukt maar geeft melding kan niet opslaan, niet genoeg opslagruimte bestand te groot (166kb)

    Nu heb ik gekeken in mijn telefoon : Samsung M600

    en ik heb nog meer dan 576kb opslagruimte vrij voor geluiden/afbeeldingen?? …

    Wat moet ik doen???? Help me..!

  • Sylvia Kikkert

    Al maanden krijg ik dienstberichten van 4080 waar ik niet van wist dat ik me daarvoor had aangemeld. Er stond steeds U heeft een dienstbericht ontvangen en ik kon niet anders doen dan het te ontvangen. Via zoeken op Google zag ik meerdere met die problemen en die adviseerden te sms-en stop naar 4080 en toen kreeg ik steeds een sms wilt U stoppen sms ok naar 4080 en dat deed ik dus maar kreeg steeds weer hetzelfde sms-je. Vandaag ging ik weer zoeken op google en kwam op de naam tonetastic terecht en heb ze een mailtje gezonden. Met verder zoeken op het internet zag ik dat ik een sms tc stop moest sturen naar 4080. Daar kreeg ik een antwoord op en dat ik naar www.tonetastic.info moest gaan voor het stoppen van abonnementdiensten en een persoonlijke toegangscode moest invoeren. Dat heb ik gedaan en nu ben ik dus eindelijk van die dienstberichten af. Het schoot me nu ook weer te binnen dat ik ooit een de beltone van Amy McDonald “Mr.Rock and Roll” heb willen downloaden en waarschijnlijk dus op die manier aan dat abonnement gekomen. Wel moet ik zeggen dat het een hele linke manier van dat bedrijf is en dat ze slapend rijk worden op deze manier. Heb vanaf december dat abonnement dus al en niet eens de muziek ervan, dus betaalde voor ongeleverde diensten. Met dit bericht wil ik meerdere mensen dus van dat abonnement af helpen en ik vraag me af is hier niet aan te doen, ze moeten toch een mailbericht sturen dat je een abonnement hebt gekregen met een duidelijk omschrijving hoe je er ook weer vanaf komt?

    Hoop dat ik vele hiermee kan helpen.

    Met vriendelijke groetjes,

    Sylvia Kikkert

  • Ellen

    Sylvia bedankt, ik heb je aanwijzingen gevolgd en heb zo een en ander kunnen stoppen.

    groetjes,

    Ellen