Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

SamSunG

• Naomi

haai, ik heb c100 gekocht en wil heeeel graag leuke beltoontjes erop maar bij elke site waar ik het probeer of wat dan ook staat er ‘Invalid Code’ hij komt heel ver maar net bij het downloaden komt dat er te staan..:S wat kan ik daar tegen doen? want deze toontjes zijn saaaaaai..

Kus

• Jorden

Ben nog nooit zoiets tegengekomen en heb nog nooit zoiets van een klant gehoord zelfs. Misschien dat je eens contact moet opnemen met 1 van de sites waar je besteld hebt, want daar moet natuurlijk een oplossing voor zijn!

-Jorden

www.mobileringtonez.com

• Naomi

het is echt zo.. en bij alle andere sites ook bel ik en verpest ik 1.15 krijg ik code maar geen beltoon..:S c100 bevalt me zeeeer slecht!

kusje

• Jochem

Als het niet werkt, gewoon contact opnemen via de helpdesk, dan valt er wel na te gaan wat er mis ging.

Bestel je wel het goede product (dus geen polyfone in plaats van monofone beltoon bijv.)?

Jochem

http://www.java-spellen.nl

• Mick

Hoi Naomi,

Dit probleem ken ik. Dit gaat om een aantal Samsungs C100's

Ben er mee bezig, ik laat je morgen weten wat het was.

www.geluidje.nl

Ringtones:)

• kevin

samsungs is zon rot tel kan je niks mee

Kevin Kiel

www.logosringtones.nl

www.gratistones.nl

• Jorden

Kevin, wat heb jij er een bagger verstand van als webmaster. De Samsung-telefoons zijn het mooiste op de markt qua beeld en geluid, en ook qua vorm niet mis. Qua programmering gaat er weinig fout met de beltonen e.d. (krijg de minste foutmeldingen terwijl het toch het op 1 na meest verkochte type is bij mij) dus helemaal toppie!

Wel eens een fatsoenlijke Samsung naast een Nokia ofzo gelegd?

-Jorden

www.mobileringtonez.com

• corwin

Hi Naomi,

Stuur je vraag even door naar servicedesk@mobillion.nl. Daar word je verder geholpen.

Corwin

wap.mobelle.nl

http://www.mobelle.nl

• Steffen

Dit probleem heb ik van de week ook via de mail gekregen. Ik ben er mee bezig en als ik weet wat het probleem is zal ik het hier plaatsen.

MVG Steffen

http://www.koosje.com

• Mick

Klaar :)

Kheb begrepen dat het een instabiel toestel is.

Hierdoor ontvangen sommige toestellen dus SOMMIGE

ringtones etc wel en sommige niet. Dit ligt puur

aan het toestel dus niet aan de ringtone verzorger….

Dit probleem komt wel bij meerdere type samsungs voor ( N620 ),

maar soms kan een software update het probleem verhelpen.

Ik raad je daarom aan om even de gsm te laten updaten.

De kosten zijn meestal minimaal of tenzij je garantie hebt

zou ik om een nieuw toestel vragen of een reparatie.

Ik heb het persoonlijk even getest, bij mij komt het wel goed aan.

Ik heb naar een ander toestel dezelfde beltoon gestuurd en die gaf dezelfde code als wat jij zei: “Invalid etc”. Dus bij de ene wel en de andere niet.

Het is daarom voor de hand liggend dat het aan de gsm ligt

en niet aan degene die de ringtones verstuurd.

Zo dat was het.

www.geluidje.nl

Ringtones:)