Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

SamSunG

• mArKy!

ik heb ook de samsung c100 en bij mij werkt alles top behalve plaatjes naar de telefoon sturen (beltonen enz gaat prima)… nu heb ik datakabel besteld en ga ik proberen via easy gprs tóch plaatjes erop te zetten.. :)

EN KEVIN WAT JIJ ZEGT SLAAT NERGENS OP!! IK SLUIT MIJ VOLLEDIG AAN BIJ JORDEN.

gr. mArKy!

• Marieke

voor de zoveelste keer…hier zijn de beltonen helemaal voor nop e te halen…Lezen lezen en nog eens lezen,dan hoef je de vraag niet meer te stelllllllllllllen

http://www.t100.org/

• mArKy!

neeheee!! VOOR DE ZOVEELSTE KEER: HET LUKT NIET OP DE SAMSUNG C100!!… webmasters van ringtone sites etc. jullie moeten nu maar eens een keer luisteren naar de gebruikers van dit toestel.

gr. mArKy!

• Mick

Ik gebruik hem zelf ook ey :)

Bij mij gaat het wel, bij sommige toestellen niet.

www.geluidje.nl

Ringtones:)

• kevin

wat ik heb geen verstand er van ik vind het rot telefoond

kevin kiel

www.logosringtones.nl

www.gratistones.nl

• Jorden

“kan je niks mee”

Met dat scherm en die beltonen kun je een heel stuk meer dan met een Nokia of soortgelijk apparaat.

• mArKy!

en hoe kan ik dit probleem verhelpen in MIJN toestel dan?.. want ik zit nog steeds met de gebakken peren! ;)

• bennie

jongens en dames het werkt WEL mijn zoon's hebben allbei een c 100 en via infrarood zet ik er met easy gprs beltonen in die ik download bij t 100.org.

Dus niet zeuren als je niet weet hoe het werkt.

lees het hele forum maar eens na met de zoekfunctie dan vind je het vanzelf.

Bennie

• ¤lindå¤

klopt,ik kreeg er ook beltonen in met irda en easygprs,maar geen achtergronden hoor,ook niet 128x97