Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Provider

• Arjan

Dat was ik niet hoor… Ik geloof je wel.

Waarom raad je trouwens T-mobile aan? Klantenservie is verschrikkelijk, en dekking ronduit slecht buiten de steden. Dat is wel het laatste bedrijf waar ik voor zou kiezen.

Arjan

www.phone-fun.com | www.gsm-gaming.nl | www.fresh-mms.com

• Mick

Oh dacht dat jij het was :D

Maar goed…kheb geen problemen met de dekking, klantenservice ook niet.

Maar dan kies je voor KPN :) Netzoals mij.

• Jorden

T-Mobile dekking in Almere valt ook nogal tegen hoor ik :)

• Frits!

Telfort is de goedkoopste op dit moment.

Of loop jij al weer zo ver achter dat je denkt dat telfort alleen nog maar zuivel bellen aanbied? Loop eerst alle zaken eens goed na voordat je een uitspraak doet!

• Mick

De goedkoopste en de slechtste, lees zelf eerst alles maar eens beter na ja.

Ik betaal liever meer voor een beter netwerk en betere service

• Frits!

Je zegt zelf dat je 5 jaar terug Telfort had en erg tevreden was…

Als je toen al tevreden was kan het er na 5 jaar jaar alleen maar beter op zijn geworden. De dekking is nu top… de service ook.

• Mick

Inderdaad 5 jaar geleden was ik tevreden.

Telfort kwam als slechtste uit de bus, que service en dekking.

Kheb nog nooit een goed woord over telfort gehoord…

• Frits!

Als slechtste uit de bus? Welke bus mick? Bij de laatste onderzoeken komt Telfort er juist goed uit, vooral de dekking!

Nog nooit een goed woord over Telfort gehoord. Moet je toch eens beter luisteren met je bevooroordeelde oren…

• Mick

www.gsm.startpagina.nl en dan het gehele prikbord…..meer hoef ik niet te zeggen.

Kben niet voor een partij, maar kan best het onderscheid maken tussen verschillende providers. Telfort is echt de slechtste.

• Mick

Mag ik je nog even verwijzen naar:

http://beta.prikpagina.nl/read.php?f=281&i=130450&t=130450

Met groeten , no offence….

Mick

www.geluidje.nl

Ringtones:)