Moet je zeggen welke ringtone?
Telfort vind ik nu bagger, vroeger niet. Goed lezen.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsach… ben het toch met frits eens. de argumenten die jij noemt om telfort waardeloos te noem slaan idd nergens op. helemaal niet omdat je zelf ooit tevreden klant bent geweest. 2 streepjes is niet waardeloos, das genoeg om te bellen. of moet je echt overal volle bak hebben tewijl 't verder weinig uitmaakt. ga jij je maar fijn blauw betalen voor je volle bak
ik ben ook een tevreden klant (sinds 2 maanden, hiervoor Orange) en heb geen klachten. Helemaal als je bedenkt dat ik bij Orange het dubbele moest betalen en ook nog eens veel minder bereik had.
Ik ben al 3 jaar een gebruiker van het telfort netwerk en ben er dik tevreden over.
Voor mij zijn er een paar dingen bij een provider belangrijk, kwaliteit van het netwerk ( is momenteel goed ) de prijs ( is laag ) de berijkbaarheid van het servicecentrum ( is redelijk ). Dit zijn voor mij genoeg voordelen om mooi bij telfort te blijven. Louis.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?