Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Provider

• Bas

jij valt ook zeker onder de categorie “SNEU”

Je zegt zelf dat je jaren terug erg tevreden was! En je laat je nu ompraten door mensen die zich al jaren op een Orange of Vodafone simkaart aftrekken! Anders heb je een eigen mening!

Ik bel zelf met Telfort en ben super tevreden! Wil waarschijnlijk nooit meer wat anders!

Dag mick! (die ik een jaar of 16 schat!)

• Mick

Nee ben 22, dus dat valt wel mee.

Ik was jaren terug inderdaad tevreden, de service is nu superslecht.

Iedereen heeft het er over. Dan kan ik de conclusie wel trekken dat

het zo is. Zelfs via die link die ik hierboven gaf, gaf de meerderheid aan dat Telfort slecht is. Gelukkig heb ik een KPN abbo, dus mijn simkaart blijft tenminste schoon :D

Niet gelijk lopen schelden ey, dat doe ik immers ook niet.

Ik geef immers mijn mening, netzoals anderen dat doen.

Ik sluit mij niet aan bij jouw mening als ik het daar niet mee eens bent.

Zelfs de consumententests bewijzen dat Telfort het slechtste is van alle 5.

www.consumentenbond.nl Telfort moet zich eerst maar eens bewijzen.

Zorgen dat ze van de slechte naam afkomen. Niet voor niets daalde het aantal abbonnementen en daalde het aantal prepaid klanten ;)

Of dat moet komen omdat ze zo goed zijn :?

Kun jij mij aantonen dat Telfort goed is en beter, dan hoor ik het graag.

Mick

www.geluidje.nl

• Bas

Dat je dat er als argument bij haalt zeg! De meederheid zegt dat Telfort slecht is. En uit wie bestaat die meerderheid? Allemaal mensen die bij de concurent werken of nog nooit een tefort abo hebben gehad!

Om een paar voorbeelden te noemen

ATB - actief bij Orange

T-mobile one- loopt al jaren met T-mobile in zijn zak

Master-Nog nooit van KPN afgeweken

Kasper-actief bij Vodafone

Paashaas-actief bij KPN

Dit zijn de grootste zeuren over Telfort op GSMpagina, dat vind jij een goede bron?

In de consumenten gids scoort Telfort het laagt met klanten service (een 6,7 geloof ik) en het laagt bij nummerbehoud (95 % geloof ik). Dit schelen bijna niks met de andere providers. En het belangrijkste, het is voldoende! En kwa netwerk staan ze samen op Orange op nummer 1 ( Orange stond op 2 onderdelen als nummer 1 en nummer 3 genoteerd. Telfort beide onderdelen op 2. Dus zouden ze samen 1 zijn)

Dit is geen reden om Telfort een slecht bedrijf te noemen. En nogmaals, je was zelf klant en je was super tevreden. Hoe kan jij dan beoordelen dat heel Telfort niks is. En als je 22 was had je dit door.

En ik ben super tevreden over telfort, al jaren. En die zijn er echt wel meer. Bovendien wordt alles steeds beter bij telfort.

• Mick

Ik heb het ook wel door.

Maar alle mensen die je net op noemde hebben niet voor NIETS GEEN telf(rot.)

Maakt ook niet uit. De consumententest zegt dat Telfort nu het slechtste is op alle gebieden. Tuurlijk wordt het wel beter, hoop ik. Maar op dit moment is Telfort het slechtste.

Tuurlijk zijn er ook mensen die tevreden zijn, zoals jij.

Maar ben het niet eens met je mening en volgens mij mag dat toch. :?

Ben benieuwd hoe oud jij bent. :)

• Frits!

Ik zou es iets beter lezen Mick. Jij zegt dat de consumentenbond Telfort op alle gebieden het slechtste vind. Maar dat is niet waar. Met het netwerk scoren ze juist heel hoog. En die andere resultaten zijn niet ‘slecht’. Maar die test zijn al bijna weer een jaar oud en er is weer een hoop veranderd. Helemaal na de naamwisseling. De service is echt wel verbeterd.

• Frits!

Op GSMpagina kun je inderdaad alleen kromme antwoorden en adviezen verwachten omdat ze bijna allemaal zelf bij providers werken. Zo kun je toch ook geen eerlijk antwoord verwachten.

Die kun je alleen krijgen van mensen die er momenteel klant zijn, en daar komen alleen maar positieve reacties uit voort. Moet je maar eens letten. Alle negatieve woorden over Telfort komen weg bij gebruikers die het jaren terug hebben gebruikt en van mensen die bij de concurent werken.

De positieve reacties komen weg bij de huidige klanten. Gaat er dan niet een lampje bij je branden?

En jij mening over telfort en je was ook nog eens een tevreden ex-gebruiker…

Als iedereen maar roept dat bami smerig is, maar jij heb het ooit eens gehad en je vond het heerlijk… ga je dan ook roepen dat bami smerig is? Dat doe je nu wel…

Maar goed, het kan mij dus niet veel schelen dat je niet met telfort belt of gaat bellen en dat je dus meer wilt betalen bij een andere provider. Daar slaap ik niet minder om :) Maar zet mensen niet op het verkeerde been. Want dan kan ik ook heel wat negatieve topics over KPN er bij betrekken :D

• Mick

Kom maar op met je negatieve berichten.

Zelf werk ik bij Shell. Van Telfort worden alleen al de minste prepaid kaarten verkocht…Telfort heeft het kleinste marktaandeel blablabla. Dan moet dat toch wel betekeken. Anders hadden we allemaal wel bij Telfort gezeten.

Ik betrek anderen er bij omdat zei dat ook zo vinden.

In 1 maand verander je je kwaliteit dus echt niet ;)

Daarnaast heb ik de service bekeken bij Telfort en die is ronduit slecht.

Zeker slecht vergeleken bij de andere providers.

Ik heb net 4 maanden een KPN abbo, maar ik weet heus wel wat van abbo's af :)

Kheb niet voor niets niet voor Telfort gekozen, maar ik betaal liever wat meer voor service en kwaliteit. Telfort heeft het beste netwerk :? Ben benieuwd waarom je dan in heel Roosendaal bijna geen bereik hebt, dat wil zeggen 5 streepjes. Hier heb je er maximaal twee. De andere 4 providers hebben wel 100% bereik. Kan natuurlijk regionaal verschillen.

Alle negatieve woorden over Telfort komen weg bij gebruikers die het jaren terug hebben gebruikt

Nou dat wil toch ook wel wat zeggen.

Tuurlijk zal de service verbeterd zijn, wat ik al eerder zei, maar ze mogen er best wel wat aan doen :)

De positieve reacties komen weg bij de huidige klanten

Graag enkele voorbeelden van andere sites en niet van jezelf.

Ik zou bijna denken dat je bij Telfort werkt of niet :?

• Frits!

Alle huidige klanten van Telfort momenteel actief bij gsmpagina:

-Bas

-Jolanda

-Erik

-Ralph

-en ik dus

En ze zijn allemaal tevreden.

Maar goed, als jij met argumenten aankomt van:

-ik werk bij een tankstation en verkoop de minste telfort kaarten. (keisterk argument man! Fantastich!

-heb ‘al’ 4 maanden abo en weet er best wel wat van af. Weer zo'n keivet sterk argument aangebracht door onze mick

-Minder als 5 streepjes is ‘geen bereik’ En jij roept net dat je verstand van telefonie hebt????

Maar goed, je hebt me flink laten lachen vannochtend en ga zo zeker met een goed humeur naar mijn werk (nee, dat is niet Telfort) Dat jij nog onzettende oogkleppen ophebt boeit me verder niet, maar ik moest gewoon even die ‘sterke’ argumenten van je herhalen :D

Jij je KPN, prima. Maar gil niet dat Telfort kl*te is, want je hebt nog geen kaas van mobiele telefonie gegeten.

Ook nog een fijne dag toegewenst! (ja, dat meen ik ;) )

• Mick

Ik vind Telfort gewoon klote.

Dat mag ik best zeggen. Als je alleen al naar mijn site kijkt dan weet je dat ik behoordelijk verstand heb van Telefonie. De telefoonkaarten etc wat ik noem is alleen al een duidelijk voorbeeld. Minste verkoop…dus denk dat er dan ook weinig klanten tevreden zijn over Telfort. Uiteraard heb je er tussen zitten die tevreden zijn, zoals jij. Mag best. Ik ben het niet, ik vind het klote, het sucks! :D

Toen wel. Nu niet. Heb jij even pech joh.

IT SUCKS

Als je goed had gelezen dan weet je dat ik al 8 jaar een gsm heb.

Zelf heb ik een eigen telecombedrijf gehad, dus kom niet aan dat ik er niets van weet. :) Ik heb mijn mening over Telfort.

Jij hebt het over Telfort heeft het beste bereik :?

Dat bedoel ik met streepjes…hier hebben alle 4 de netwerken goed bereik.

Behalve Telfort. Ik bedoel maar te zeggen ey…..:)

Nee je moet blij zijn met twee streepjes. :D:D

Krijg je steeds geen woordjes te horen wat de andere persoon zegt :D

Maar ja het is ook drie minuten bellen en twee betalen hey. :D:D

Die derde minuut heb je een minuut lang geen bereik.

Krijg je maar 1 streepje :D:D

Fijne dag terug ;)

• Frits!

Ja, maar jij vind Telfort klote om stomme redenen.

-Op gsmpagina zijn ze negatief, tuurlijk, want ze werken allemaal bij concurenten.

-Je verkoopt de minste telefoonkaarten van Telfort. Tsss! Dat maakt een telecom bedrijf bagger! :?

-Omdat je twee streepjes bereik hebt bij jou thuis. Mmm. How do you know als je 't al jaren niet hebt gehad.

Je was enkele jaren terug zelf klant van Telfort en was zeer tevreden. Ik snap dan echt niet waarom je het bedrijf de grond in boort…???? Om die bovenstaande redenen kan het niet zijn! Dat is te belachelijk voor woorden!

En ik zeg niet dat Telfort het beste bereik heeft, want dat is niet zo. KPN en Vodafone hebben nog altijd groot voordeel in steden met de 900 mHz freqentie. Telfort is de enige 1800 mHz provider die nu ook 900 mHz (E-GSM) aan het inzetten is. Maar nogmaals, ik zeg helemaal niet dat Telfort het beste bereik heeft, alle providers hebben prima bereik. Alleen KPN en Vodafone hebben nou eenmaal een streepje voor. 't was de consumenten bond die zo positief over de dekking van Telfort en Orange was.

Tussen haakjes, hier in de stad kun je niet bellen Orange. Maar daarom is nog niet meteen het hele Orange netwerk klote, toch? Ben zelf niet zo'n aanhanger van Orange omdat ze de duurste zijn en schijnheilig je ervan overtuigen dat Orange je toegemoet komt ‘Bij ons is je beltegoed onbeperkt geldig als enige’ Maar de vele nadelen aan het abonnement vertellen ze je er niet bij. Maar de dekking van hun is prima hoor! En ook hier hoor je negatieve berichten over.

PS: Jij vind service belangrijk toch? Enkele maanden terug vroeg ik om een ringtone en jij ze me deze naar je op te sturen. Je zou em wel ff maken binnen een weekie. Nou, ik zie nog steeds niet die ringtone. Lekkere service op je site!